Det har uppstått ett problem med utskick av fakturor för medlems/träningsavgifter. Vissa medlemmar har fått betalningspåminnelser
utan att ha fått någon föregående faktura. Vi har nu åtgärdat problemet och skickat
ut en ny faktura via e-post.
Om du har funderingar kan du ta hjälp av följande
kontrollfrågor för att veta vad som gäller för dig:
Om du har fått en
påminnelse, men inte tidigare fått någon faktura:
-
Har du betalat medlems/träningsavgiften, inklusive
påminnelseavgift?
o
Kontakta oss via e-post på robacksif@idrottsservice.com med dina kontouppgifter om du vill ha påminnelseavgiften återbetalad.
-
Har du betalat medlemsavgiften, men inte
påminnelseavgift?
o
Du behöver inte göra någonting. Du kan slänga
betalningspåminnelsen.
-
Har du ännu inte betalat medlemsavgiften?
o
Betala medlemsavgift enligt den nya faktura som
skickades ut via e-post idag, 180221. Du kan slänga betalningspåminnelsen.
Betala inte påminnelseavgift.
Har du frågor? Kontakta oss på: 090-349 34 42 eller robacksif@idrottsservice.com